Aktualności

Uroczyste przekazanie najemcom kluczy do 21 lokali mieszkalnych przy ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego 53A


Prezydent Miasta Kielce
zaprasza
na uroczyste przekazanie najemcom kluczy do 21 lokali mieszkalnych
przy ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego 53A w Kielcach

które odbędzie się w dniu 4 kwietnia 2025 roku (piątek) o godzinie 11.00 

 Obiekty po dawnej szkole podstawowej nr 30, położone przy ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego 53, przez wiele lat stały puste, a ich utrzymanie kosztowało Miasto setki tysięcy złotych rocznie. W styczniu 2020 roku nieruchomość została przekazana w zarząd do Miejskiego Zarządu Budynków i od tego czasu jest sukcesywnie zagospodarowywana. W budynkach już działa kilka klubów sportowych, fundacji, stowarzyszeń oraz ośrodek wsparcia dla osób chorych na Alzheimera. Częścią sportową obiektu zajmuje się Miejski Szkolny Ośrodek Sportowy.

W 2022 roku Miejski Zarząd Budynków  przygotował dokumentację projektową oraz uzyskał pozwolenie na budowę związane z planowaną przebudową i zmianą sposobu użytkowania części obiektu – pawilonu po byłej stołówce i internacie. Na bazie opracowanej dokumentacji Miejski Zarząd Budynków przygotował wniosek oraz zwrócił się do Banku Gospodarstwa Krajowego o uzyskanie dofinansowania inwestycji. Na realizację inwestycji pozyskano bezzwrotną dotację w wysokości 7 milionów 300 tysięcy złotych z Funduszu Dopłat prowadzonego przez Bank Gospodarstwa Krajowego, stanowiącą 85 % kosztów inwestycji.
Prace budowlane rozpoczęły się w sierpniu 2023 roku, a zakończyły w marcu 2025r.

W ramach inwestycji powstało 21 lokali mieszkalnych: 12 lokali dwupokojowych oraz 9 lokali trzypokojowych. Wszystkie mieszkania zostały wykończone i w pełni wyposażone. W łazienkach zainstalowano urządzenia i armaturę, natomiast kuchnie wyposażono w kuchenki elektryczne oraz zlewy z szafkami. Po stronie lokatorów będzie tylko zapewnienie sobie mebli.

Każde mieszkanie posiada balkon, loggię lub oba te rozwiązania. Do każdego lokalu przypisana jest komórka lokatorska. Ogrzewanie budynku zapewnione jest przez miejską sieć ciepłowniczą.

Zlokalizowane na dachu budynku, panele fotowoltaiczne, zapewnią energię elektryczną dla potrzeb części wspólnych jak np. działanie windy lub oświetlenia na klatce schodowej i korytarzach.

Obiekt został zaprojektowany i zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Progi w drzwiach są bardzo niskie lub nie ma ich wcale. Windą w budynku, z poziomu wejścia, można dostać się na każde piętro, w tym do piwnicy. Z myślą o osobach z niepełnosprawnościami łazienki w dwóch lokalach wyposażono w specjalne poręcze, a w prysznicach, bez brodzików, zainstalowano składane siedziska. Włączniki światła zlokalizowano tak, aby były łatwo dostępne dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Po obu stronach budynku wykonanych zostało 29 miejsc parkingowych.

Mieszkanie za remont – VI edycja

Na podstawie Zarządzenia nr 266/2020 Prezydenta Miasta Kielce  z dnia 8 lipca 2020 roku z późniejszymi zmianami, Miejski Zarząd Budynków wspólnie z Wydziałem Klimatu Środowiska i Gospodarki Komunalnej  Urzędu Miasta w Kielcach przystępuje
do realizacji Programu „Mieszkanie za remont” – VI edycja.

Program przeznaczony jest dla mieszkańców miasta Kielce, którzy ubiegają się o najem mieszkania od Gminy Kielce i spełniają odpowiednie kryteria dochodowe.

Dyrektor MZB wyznaczył z puli wolnych i niezamieszkałych lokali znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Gminy Kielce, 20 lokali mieszkalnych – pustostanów, do remontu przez przyszłych najemców we własnym zakresie i na ich koszt.

Informacja zamieszczona poniżej zamieszczona jest na tablicach ogłoszeń w siedzibie MZB i Urzędu Miasta Kielce oraz stronach internetowych MZB i Urzędu Miasta.

Informacja dla osób ubiegających się o zawarcie umowy najmu lokalu przeznaczonego do remontu na koszt przyszłego najemcy.

O zawarcie umowy najmu lokalu przeznaczonego do remontu na koszt przyszłego najemcy mogą ubiegać się osoby, które spełniają następujące warunki:

  • są umieszczone na liście osób oczekujących na wynajęcie lokalu od gminy,
  • średni dochód przypadający na członka gospodarstwa domowego w okresie 3 miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku o zamiarze przystąpienia do Programu ,,Mieszkanie za remont ″ mieści się w przedziale:
    1. 150 % – 250 % najniższej emerytury (tj.: 2.818,37 zł – 4697,28 zł) dla gospodarstwa jednoosobowego,
    2. 100 % – 150 % najniższej emerytury (tj.: 1.878,91 zł – 2.818,37 zł) w gospodarstwie wieloosobowym.

Mieszkania przeznaczone do remontu można będzie obejrzeć w terminach:

31.03.2025 PONIEDZIAŁEK

830 – 1000 Czarnowska 5 m.22

1030 – 1200  Wspólna 13 m.7

1230 – 1400 Równa 14B m.6

01.04.2025 WTOREK

830 – 1000 Jagiellońska 22m. 14

1030 – 1200  Jagiellońska 44m. 17

1230 – 1400 Grochowa 25 m.66

02.04.2025 ŚRODA

830 – 1000  Św. Leonarda 8 m.9

1030 – 1200  Mała 17 m.3

1300 – 1430 Skibińskiego 6 m.11, Skibińskiego 6 m.13

1300 – 1430 Skibińskiego 14 m.12

03.04.2025 CZWARTEK

830 – 1000  Klonowa 24 m.1,

830 – 1000  Wiśniowa 13 m.4

1030 – 1200  Marszałkowska 43 m.1

1230 – 1400 Warszawska 111 m.13

04.04.2025 PIĄTEK

830 – 1000  Wielkopolska 8m. 61

1100 – 1230  Paderewskiego 3/5 m.43

1330 – 1500 Grunwaldzka 22 m.46

07.04.2025 PONIEDZIAŁEK

830 – 1000  Malików 150C m.6, Malików 150C m.9

Dodatkowo, w szczególnych przypadkach, możliwe będzie udostępnienie lokalu do obejrzenia w innych terminach, po uprzednim kontakcie telefonicznym z Działem Technicznym Miejskiego Zarządu Budynków, tel. 41/36-76-720 wew. 51.

 Osoby zainteresowane przystąpieniem do remontu mieszkania podanego w wykazie powinny złożyć w Urzędzie Miasta Biuro Mieszkalnictwa ul. Strycharska 6, wniosek o zamiarze przystąpienia do Programu ,,Mieszkanie za Remont”, do dnia 14.04.2025 r. włącznie.

Wniosek można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta Kielce (Wniosek do pobrania link), strony internetowej Miejskiego Zarządu Budynków lub od osoby, która będzie udostępniać lokal do obejrzenia.  We wniosku można wskazać maksymalnie trzy adresy lokali przeznaczonych do remontu, w kolejności wynikającej ze stopnia zainteresowania poszczególnymi mieszkaniami.

W przypadku zgłoszenia się jednej osoby zainteresowanej remontem lokalu, umowę o remont zawiera się z tą osobą a w przypadku zgłoszenia się kilku osób, umowa zostanie zawarta z osobą, która wg kryteriów punktowych określonych w § 12 ust. 2 uchwały Nr XXIX/565/2020 Rady Miasta Kielce z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Kielce uzyskała największą ilość punktów. W przypadku osób z równą ilością punktów, o wyborze decydować będzie data złożenia wniosku o najem lokalu z mieszkaniowego zasobu Miasta Kielce.

Osoba, która zostanie wytypowana do zawarcia umowy o remont, po wykonaniu remontu i podpisaniu umowy najmu lokalu może być zwolniona z czynszu za najem lokalu przez okres do 60 miesięcy. Zwolnienie z czynszu nie dotyczy opłat związanych z używaniem lokalu (media).

 

Za dochód uważa się :

  1. Wynagrodzenie za pracę na podstawie umów o pracę, umów zlecenia lub o dzieło.
  2. Dochody z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
  3. Uzyskiwane emerytury i renty .
  4. Dodatki kombatanckie, ryczałt energetyczny i dodatek kompensacyjny.
  5. Zasiłki chorobowe.
  6. Środki bezzwrotnej pomocy zagranicznej.
  7. Alimenty na dzieci (w tym: zaliczkę alimentacyjna oraz świadczenia pieniężne wypłacane w przypadku bezskuteczności egzekucji świadczeń alimentacyjnych).
  8. Stypendia studenckie, sportowe o charakterze socjalnym przyznane uczniom lub studentom.
  9. Diety otrzymywane przez osoby wykonujące czynności związane z pełnieniem obowiązków społecznych i obywatelskich.
  10. Należności pieniężne otrzymywane z tytułu wynajmu pokoi gościnnych osobom przebywającym na wypoczynku oraz należności uzyskane z tytułu wyżywienia tych osób.
  11. Ekwiwalenty pieniężne za deputaty węglowe.
  12. Świadczenia określone w przepisach o wykonywaniu mandatu posła i senatora.
  13. Dochody uzyskiwane z gospodarstwa rolnego.
  14. Dochody uzyskiwane za granicą Rzeczypospolitej Polskiej pomniejszone o zapłacony za granicą podatek dochodowy oraz składki na obowiązkowe ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
  15. Kwoty otrzymywane jako zwrot podatku.
  16. Świadczenia pieniężne otrzymywane przez działaczy opozycji antykomunistycznej oraz osoby represjonowane z powodów politycznych.
  17. Świadczenie rodzicielskie.
  18. Zasiłek macierzyński.

Do dochodu nie wlicza się kwot uzyskanych z : zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami z tytułu urodzenia dziecka, opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego, samotnego wychowywania dziecka, wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej,  kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego, rozpoczęcia roku szkolnego, świadczeń opiekuńczych (zasiłek pielęgnacyjny, świadczenie pielęgnacyjne, specjalny zasiłek opiekuńczy, dodatek opiekuńczy), świadczenia  wychowawczego 500+, jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka, świadczeń pomocy społecznej (zasiłki stałe, celowe, okresowe, pomoc pieniężna na usamodzielnienie oraz kontynuowanie nauki, świadczenia na pokrycie kosztów utrzymania dziecka w rodzinie zastępczej), dodatku mieszkaniowego, energetycznego, dodatku dla sieroty zupełnej, dodatku pielęgnacyjnego, świadczenia uzupełniającego dla osób niezdolnych do samoegzystencji, dodatkowego świadczenia pieniężnego dla emerytów- tzw. trzynastka i czternastka, nieopodatkowanej pomocy rodziny, prac dorywczych.

Dochody podlegające opodatkowaniu pomniejsza się o koszty uzyskania przychodu, należny podatek od osób fizycznych, składki na ubezpieczenie społeczne niezaliczone do kosztów uzyskania przychodu oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Od dochodów odlicza się kwotę alimentów świadczonych na rzecz innych osób.

 

Wymagane dokumenty potwierdzające uzyskiwane dochody:

  1. Zaświadczenie o dochodach z miejsca pracy.
  2. Decyzja lub zaświadczenie o wysokości świadczeń pobieranych z ZUS.
  3. Zaświadczenie o wysokości pobranych stypendiów.
  4. Zaświadczenie o wysokości zwróconego podatku.
  5. W przypadku osób uprawnionych do otrzymywania alimentów: wyrok sądu, ugoda sądowa lub ugoda zawarta przed mediatorem lub inny tytuł wykonawczy dotyczący zasądzonych świadczeń alimentacyjnych, oświadczenie lub zaświadczenie od komornika dotyczący skuteczności ściągania świadczeń alimentacyjnych.
  6. W przypadku osób zobowiązanych do płacenia alimentów na rzecz innych osób: dokument dotyczący zasądzonych świadczeń alimentacyjnych oraz potwierdzenie przelewu lub przekazy pieniężne dokumentujące wysokość zapłaconych alimentów w okresie deklarowanym.

Nabór na wolne stanowisko nr 1/2025

2025-03-26

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko inspektora w Dziale technicznym
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 1/2025)

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Sylwia Kosmala zam. Kielce.

Pani Sylwia Kosmal spełniła wszystkie wymagania niezbędne na stanowisku, którego dotyczył nabór. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielał zadawalających odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.


2025-03-24

Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
inspektor w dziale technicznym
(nr 1/2025)

Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęła 1 oferta.
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, kandydat został zakwalifikowanych
do następnego etapu.


Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor w Dziale technicznym
(nr 1/2025)

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%

  • Liczba lub wymiar etatu: 1.0
  • Główne obowiązki:
    – bieżąca kontrola zasobów MZB pod względem zagrożeń bezpieczeństwa ich użytkowania oraz potrzeb remontowych, modernizacyjnych sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
    – przygotowywanie warunków technicznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych dla potrzeb planowanych zadań remontowych i inwestycyjnych
    – przyjmowanie zgłoszeń o awariach i koordynowanie ich usuwania
    – planowanie, nadzór oraz rozliczanie prac remontowych, modernizacyjnych.
  • Warunki pracy:
    narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe
    miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20, na terenie gminy Kielce. Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • Wymagania konieczne:
    – wykształcenie co najmniej wyższe inżynierskie z zakresu inżynierii środowiska,
    – minimum 5 letni staż pracy w tym co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku,
    – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
    – umiejętność czytania, analizowania, sporządzania kosztorysów i interpretacji dokumentacji technicznej,
    – znajomość: Ustawy prawo budowlane, Ustawy o własności lokali, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych,
    – biegła obsługa komputera (pakietu Microsoft Office),
    – obywatelstwo polskie,
    – spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych,
  • Pozostałe wymagania dodatkowe:
    wiedza na temat zadań i funkcjonowania Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach,
    – znajomość programu Norma Pro,
    – umiejętność analitycznego myślenia,
    – umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
    czynne prawo jazdy kat B.
  • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    -kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
     kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
    – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej: Kwestionariusz osobowy dla kandydata + klauzula rodo 2023),
    – oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania ze strony internetowej: Oświadczenia ),
    – oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
    -oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
    oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
    – oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,

*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

Dokumenty należy składać w terminie do dnia  21 lutego 2025 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w Punkcie Obsługi lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 1/2025 r.) na adres:

Miejski Zarząd Budynków
w Kielcach
ul. Paderewskiego 20

25 – 004 Kielce

Dodatkowe informacje:

1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.

2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem (proszę o podanie adresu e-mailowego w kwestionariuszu)

3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.

4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.

5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.

7) Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.

8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat i parter Punkt Obsługi).

9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

Uroczyste otwarcie zespołu 26 lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja w Kielcach


Prezydent Miasta Kielce

zaprasza
na uroczyste otwarcie zespołu 26 lokali mieszkalnych
przy ulicy 1 Maja w Kielcach (tzw. Nowe Jeziorany)

które odbędzie się w dniu 17 Grudnia 2024 roku (wtorek) o godzinie 14.00

Jest to zakończenie V – ostatniego etapu inwestycji w której powstało 26 lokali mieszkalnych współfinansowanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
W wyniku inwestycji, która trwała w latach 2018-2024 powstało 78 lokali mieszkalnych.
Obiekty są zasilane w ciepło i ciepłą wodę z miejskiej sieci ciepłowniczej.

W grudniu 2024 Miejski Zarząd Budynków zakończył budowę nowego osiedla mieszkań położonych u zbiegu ulic 1-go Maja, Łódzkiej i Hubalczyków.

Inwestycja polegała na wyburzeniu istniejących budynków, w których znajdowało się 58 lokali mieszkalnych oraz budowie nowego osiedla. Powstało 78 mieszkań jedno, dwu i trzy pokojowych. Do każdego mieszkania prowadzi osobne wejście.
Cała inwestycja została rozłożona na sześć lat, a nowo wybudowane obiekty zasilane są w ciepło i ciepłą wodę z miejskiej sieci ciepłowniczej. W dotychczasowej zabudowie we wszystkich mieszkaniach były piece węglowe. Podłączenie do sieci miejskiej było jednym z etapów walki ze smogiem w naszym mieście. Zniknęły kominy, z których do atmosfery emitowane były duże ilości zanieczyszczeń.

Budowa „Nowych Jezioran” rozpoczęła się w 2018 roku i była realizowana w pięciu etapach.

W ramach pierwszego etapu, który zakończył się w październiku 2019 roku powstało 8 lokali mieszkalnych. Oddano do użytku również budynek niemieszkalny, gdzie w jego części zlokalizowane są urządzenia techniczne służące do obsługi całego, nowego osiedla oraz pomieszczenie, w którym obecnie znajduje się świetlica prowadzona przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie. To miejsce sprzyja integracji mieszkańców oraz spędzaniu wolnego czasu. Drugi etap inwestycji zakończył się sierpniu 2020 roku. Oddanych do użytku zostało 14 lokali mieszkalnych. W trzecim etapie budowy nowego osiedla mieszkań, który zakończył się w 2021 roku powstało 15 lokali mieszkalnych. Czwarty etap budowy zakończył się w 2022 roku. Powstało 15 mieszkań. Obecnie został zakończony piąty etap inwestycji, w którym wybudowano 26 lokali mieszkalnych.

W etapach I -V powstało łącznie 78 lokali mieszkalnych:

  • mieszkania jednopokojowe – 14
  • mieszkania dwupokojowe – 54
  • mieszkania trzypokojowe – 10

Do mieszkaniowego zasobu Gminy Kielce przybyło ponad 3200 m2 powierzchni użytkowej.

Na „Nowych Jezioranach”, oprócz mieszkań, powstała również nowa infrastruktura obejmująca instalacje kanalizacji deszczowych, oświetlenie terenu, chodniki i ciągi pieszo-jezdne. Na osiedlu były prowadzone nasadzenia drzew i krzewów. Powyższe prace znacząco poprawiły estetykę otoczenia oraz jakość życia mieszkańców.  Realizacja inwestycji była możliwa dzięki bezzwrotnemu wsparciu uzyskanego z Funduszu Dopłat  prowadzonego przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
Łącznie Gmina Kielce pozyskała ponad 22 mln złotych dotacji.

Nabór na wolne stanowisko nr 5/2024

2024-11-08

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Zastępcy Dyrektora
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 5/2024)

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Mateusz Rymarczyk zam. Kielce.

Pan Mateusz Rymarczyk spełnił wszystkie wymagania niezbędne na stanowisku, którego dotyczył nabór. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielał zadawalających odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.

 


2024-10-11

Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
Zastępcy Dyrektora
(nr 5/2024)

Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 2 oferty.
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, kandydaci zostali zakwalifikowani do następnego etapu.

 


Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Zastępca Dyrektora
(nr 5/2024)

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób  w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

  • Liczba lub wymiar etatu: 1.0
  • Główne obowiązki:
    – nadzór i bieżąca kontrola nad prawidłową realizacją zadań podległych działów:
    działu technicznego, działu eksploatacji i rozliczeń,
    – nadzór nad procesami realizacji zadań inwestycyjnych,
    – nadzór nad realizacją zadań remontowych,
    – dbałość o stan techniczny budynków zarządzanych przez MZB, w tym lokali mieszkalnych, użytkowych, a także infrastruktury komunalnej będącej w zarządzie MZB,
    – nadzór nad całością prac związanych z eksploatacją budynków będących w zarządzie MZB
    współudział w tworzeniu i nadzór nad wykonaniem  planów rzeczowo-finansowych.
  • Warunki pracy:
    narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe
    miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20, na terenie gminy Kielce.Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Wymagania konieczne:
    Wykształcenie: co najmniej wyższe inżynierskie z zakresu budownictwa, architektury, inżynierii środowiska
    – obywatelstwo polskie,
    – spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,
    – brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    – minimum 5 letni staż pracy w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym,
    – znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, prawo budowlane, o ochronie praw lokatorów w mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny,
    – znajomość rozporządzeń: w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych,
  • Wymagania dodatkowe:
    – mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
    – mile widziane uprawnienia budowlane,
    – umiejętność zarządzania zespołem,
    – umiejętność analitycznego myślenia,
    – umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
    – umiejętność szacowania i analizy kosztów zadań
  • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
    –  kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
    – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej  Kwestionariusz osob. (doc) (PDF) oraz w sekretariacie),
    – oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania ze strony internetowej Oświadczenia (doc) (PDF) oraz w sekretariacie),
    – oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
    – oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
    oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
    – oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
    oświadczenie kandydata, o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych* w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienie funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi*,

*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 07 października 2024 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 5/2024 r.) na adres:

Miejski Zarząd Budynków
w Kielcach
ul. Paderewskiego 20
25 – 004 Kielce

Dodatkowe informacje:

1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.

2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru (rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną powiadomieni mailem.

3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się
o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.

4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.

5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.

7) Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta, prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.

8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat oraz w Punkcie Obsługi – parter).

9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

 

 

Nabór na wolne stanowisko nr 4/2024

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Starszego księgowego w Dziale finansowo – księgowym
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 4/2024)

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Bogumiła Zdolińska zam. Kielce.

Pani Bogumiła Zdolińska spełniła wszystkie wymagania niezbędne na stanowisku, którego dotyczył nabór. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielał wyczerpujących odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.

 


Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
Starszego księgowego w dziale finansowo – księgowym

(nr 4/2024)

Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęła 1 oferta.
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, kandydat został zakwalifikowanych
do następnego etapu.


Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Starszy księgowy
w dziale finansowo – księgowym
(nr 4/2024)

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób  w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 6%

  • Liczba lub wymiar etatu: 1.0
  • Główne obowiązki:
    – dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych z zakresu wydatków budżetowych,
    – dekretacja i księgowanie faktur zakupu, rachunków, not księgowych oraz  innych
    dokumentów,
    – bieżące uzgadnianie obrotów i sald kont księgi głównej oraz kont pomocniczych,
    – prowadzenie rejestru zakupów   i rozliczanie podatku VAT z tytułu zakupów dokonywanych przez jednostkę ( JPK_V7M), w tym m.in. rozliczanie podatku VAT naliczonego wg tzw. prewspółczynnika,
    – ewidencja księgowa środków trwałych,
    rozliczanie inwentaryzacji.
  • Warunki pracy:
    narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe
    miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20, na terenie gminy Kielce.
    Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe magisterskie o kierunku ekonomicznym
– obywatelstwo polskie,
– spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,
– minimum 5 letni staż pracy w księgowości,
– znajomość przepisów wynikających z ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych,
o podatku od towarów i usług,
– znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
– znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników.

 

  • Wymagania dodatkowe:
    – mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
    – odpowiedzialność,
    – umiejętność analitycznego myślenia,
    – umiejętność pracy w zespole.
  • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
     kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
    – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej Kwestionariusz osobowy dla kandydata + klauzula rodo 2023 oraz w sekretariacie),
    – oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania ze strony internetowej oświadczenie oraz w sekretariacie),
    – oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
    – oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
    oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
    – oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
    oświadczenie kandydata, o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych*
    w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienie funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi*,

*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 22 lipca 2024 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 4/2024 r.) na adres:

Miejski Zarząd Budynków

w Kielcach
ul. Paderewskiego 20

25 – 004 Kielce

Dodatkowe informacje:

1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.
2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru (rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną powiadomieni mailem.
3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się
o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.
5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
7) Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta, prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.
8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat oraz w Punkcie Obsługi – parter).
9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

 

 

Dofinansowanie na termomodernizację i OZE dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych – bezpłatne spotkanie informacyjne

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Kielcach oraz Bank Gospodarstwa Krajowego serdecznie zapraszają do udziału w bezpłatnym spotkaniu informacyjnym online „Dofinansowanie na termomodernizację i OZE dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych”.

Kiedy i gdzie

  • 20 maja 2024 r. w godzinach 00-13.30
  • platforma internetowa Webex (link do spotkania zostanie wysłany po rejestracji zgłoszeń)

Dla kogo

Zapraszamy :

  • właścicieli i zarządców budynków,
  • spółdzielnie mieszkaniowe,
  • wspólnoty mieszkaniowe.

Na jaki temat

Omówimy możliwości wsparcia zarówno ze środków europejskich, jak i krajowych na termomodernizację i instalację odnawialnego źródła energii:

  • z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027,
  • z programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027,
  • z Programu TERMO z udziałem środków Krajowego Programu Odbudowy: premia termomodernizacyjna z opcją grantu termomodernizacyjnego, premia remontowa, grant OZE.

Zgłoszenia i szczegółowe informacje znajdują się na stronie >> www.funduszeueswietokrzyskie.pl (wejdź) <<

Zapraszamy!

 

Nabór na wolne stanowisko nr 3/2024

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko podinspektora w Dziale eksploatacji i rozliczeń
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 3/2024)

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Tomasz Banaś zam. Kielce.

Pan Tomasz Banaś spełnił wszystkie wymagania niezbędne na stanowisku, którego dotyczył nabór. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielał zadawalających odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.

 


Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
podinspektor w dziale eksploatacji i rozliczeń
(nr 3/2024)

Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 3 oferty.
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, 1 kandydat został zakwalifikowanych
do następnego etapu.

 


Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor w dziale eksploatacji i rozliczeń
(nr 3/2024)

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób  w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%

  • Liczba lub wymiar etatu: 1.0
  • Główne obowiązki:
    – obsługa interesantów w Biurze Obsługi Klienta, obsługa programu czynszowego, prowadzenie rozliczeń kosztów mediów, naliczanie i rozliczanie opłat za lokale, sporządzanie pism, obsługa platformy dźwigowej
  • Warunki pracy:
    narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe
    miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20 oraz na terenie gminy Kielce, budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • Wymagania konieczne:
    – Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe z zakresu administracji publicznej
    – obywatelstwo polskie,
    – spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,
    – minimum 5 letni staż pracy
    – umiejętność obsługi programu do rozliczeń SŁON
    – znajomość programu Microsoft Office (Word, Excel)
    – znajomość Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy o ochronie danych osobowych
    – znajomość przepisów o rachunkowości,
  • Wymagania dodatkowe:
    – odporność na stres
    zdolność skutecznego radzenia sobie i rozwiązywania konfliktów
    – łatwość nawiązywania kontaktów,
    – komunikatywność, sumienność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
     kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
    – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Docx  PDF),
    – oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (Docx PDF ),
    – oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
    – oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
    oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
    – oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę (DocxPDF) o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

 

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 15 marca 2024 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w Punkcie Obsługi lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 3/2024) na adres:

 

Miejski Zarząd Budynków
w Kielcach
ul. Paderewskiego 20

25 – 004 Kielce

Dodatkowe informacje:
1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.
2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem.
3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.
5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
7)Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta, prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.
8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat).
9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,