Aktualności

Zaproszenie do negocjacji wynajmu lokali 2023/1

Wykaz wolnych lokali użytkowych przeznaczonych do  wynajęcia
w drodze negocjacji stawki czynszu
za 1 m kw. netto powierzchni

Zamieszczono w dniu 20.11.2023r.

 

L.p. Położenie lokalu Powierzchnia lokalu Kwota wadium pln
1. Ul. Jagiellońska 26, podpiwniczenie 103,05 m ² 2.061,00
2. Ul. Targowa 18, parter, 2 pokoje 27,34 m ² 546,80
3. Ul. Targowa 18, IV piętro, 1 pokój 14,84 m ² 296,80
Położenie garażu Powierzchnia garażu  
4. Ul. Urzędnicza 24, boks 6,83  m ² 136,60

zob.  Pełna oferta lokali w drodze negocjacji

 

W przypadku zainteresowania wynajęciem w/w lokalu prosimy o bezpośredni kontakt z Miejskim  Zarządem  Budynków w Kielcach, Działem Wspólnot Mieszkaniowych i Lokali , ul. Paderewskiego 20, III piętro pok. 305, dostępnym  pod numerem telefonu (41) 36-76-720 wew. 46.

Przed przystąpieniem do negocjacji należy zapoznać się z warunkami negocjacji dostępnymi na stronie MZB www.mzb.kiece.pl  oraz wpłacić wskazane wyżej wadium na konto:

ING Bank Śląski S.A., Nr konta: 82 1050 1461 1000 0023 5339 4311

 

 

 

Mieszkanie za remont – V edycja

Na podstawie Zarządzenia nr 266/2020 Prezydenta Miasta Kielce  z dnia 8 lipca 2020 roku z późniejszymi zmianami, Miejski Zarząd Budynków wspólnie z Wydziałem Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta w Kielcach przystępuje
do realizacji Programu „Mieszkanie za remont” – V edycja.

Program przeznaczony jest dla mieszkańców miasta Kielce, którzy ubiegają się o najem mieszkania od Gminy Kielce i spełniają odpowiednie kryteria dochodowe.

Dyrektor MZB wyznaczył z puli wolnych i niezamieszkałych lokali znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Gminy Kielce, 17 lokali mieszkalnych – pustostanów, do remontu przez przyszłych najemców we własnym zakresie i na ich koszt.

Informacja zamieszczona poniżej zamieszczona jest na tablicach ogłoszeń w siedzibie MZB i Urzędu Miasta Kielce oraz stronach internetowych MZB i Urzędu Miasta.

Informacja dla osób ubiegających się o zawarcie umowy najmu lokalu przeznaczonego do remontu na koszt przyszłego najemcy.

O zawarcie umowy najmu lokalu przeznaczonego do remontu na koszt przyszłego najemcy mogą ubiegać się osoby, które spełniają następujące warunki:

  • są umieszczone na liście osób oczekujących na wynajęcie lokalu od gminy,
  • średni dochód przypadający na członka gospodarstwa domowego w okresie 3 miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku o zamiarze przystąpienia do Programu ,,Mieszkanie za remont ″ mieści się w przedziale:
    1. 150 % – 250 % najniższej emerytury (tj.: 2.382,66 zł – 3.971,10 zł) dla gospodarstwa jednoosobowego,
    2. 100 % – 150 % najniższej emerytury (tj.: 1.588,44 zł – 2.382,66 zł) w gospodarstwie wieloosobowym.

Mieszkania przeznaczone do remontu można będzie obejrzeć w terminach:

1. Czerwonego Krzyża 3/4 23.10.2023 r. w godz.    8.30 – 10.00
2. Czerwonego Krzyża 3/20 23.10.2023 r. w godz.    8.30 – 10.00
3. Mickiewicza 2/6 23.10.2023 r. w godz.  11.00 – 12:30
4. Krakowska 17/15 23.10.2023 r. w godz.  13.30 – 15.00
5. Krakowska 17/19 23.10.2023 r. w godz.  13.30 – 15.00
6. Skibińskiego 6/6 24.10.2023 r. w godz.    8.30 – 10.00
7. Skibińskiego 6/13 24.10.2023 r. w godz.    8.30 – 10.00
8. Piekoszowska 34/3 24.10.2023 r. w godz.  11.00 – 12.30
9. Tartaczna 13/2 24.10.2023 r. w godz.  13.30 – 15.00
10. Ściegiennego 270A/1 25.10.2023 r. w godz.    8.30 – 10.00
11. Ściegiennego 270A/10 25.10.2023 r. w godz.    8.30 – 10.00
12. Żelazna 29/12 25.10.2023 r. w godz.  11.00 – 12.30
13. Św. Leonarda 8/9 25.10.2023 r. w godz.  13.30 – 15.00
14. Warszawska 35/22 26.10.2023 r. w godz.    8.30 – 10.00
15. Warszawska 111/15 26.10.2023 r. w godz.   11.00 –12.30
16. Wielkopolska 5/53 26.10.2023 r. w godz.  13.30 – 15.00
17. Wielkopolska 5/55 26.10.2023 r. w godz.  13.30 – 15.00

 

Dodatkowo, w szczególnych przypadkach, możliwe będzie udostępnienie lokalu do obejrzenia w innych terminach, po uprzednim kontakcie telefonicznym z Działem Technicznym Miejskiego Zarządu Budynków, tel. 41/36-76-720 wew. 51.

 Osoby zainteresowane przystąpieniem do remontu mieszkania podanego w wykazie powinny złożyć w Urzędzie Miasta Biuro Mieszkalnictwa ul. Strycharska 6, wniosek o zamiarze przystąpienia do Programu ,,Mieszkanie za Remont”,  do dnia 03.11.2023 r. włącznie.

Wniosek można pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta Kielce (Wniosek do pobrania link), strony internetowej  Miejskiego Zarządu Budynków lub od osoby, która będzie udostępniać lokal do obejrzenia.  We wniosku można wskazać maksymalnie trzy adresy lokali przeznaczonych do remontu, w kolejności wynikającej ze stopnia zainteresowania poszczególnymi mieszkaniami.

W przypadku zgłoszenia się jednej osoby zainteresowanej remontem lokalu, umowę o remont zawiera się z tą osobą a w przypadku zgłoszenia się kilku osób, umowa zostanie zawarta z osobą, która wg kryteriów punktowych określonych w § 12 ust. 2 uchwały Nr XXIX/565/2020 Rady Miasta Kielce z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Kielce uzyskała największą ilość punktów. W przypadku osób z równą ilością punktów, o wyborze decydować będzie data złożenia wniosku o najem lokalu z mieszkaniowego zasobu Miasta Kielce.

Osoba, która zostanie wytypowana do zawarcia umowy o remont, po wykonaniu remontu i podpisaniu umowy najmu lokalu może być zwolniona z czynszu za najem lokalu przez okres do 60 miesięcy. Zwolnienie z czynszu nie dotyczy opłat związanych z używaniem lokalu (media).

 

Za dochód uważa się :

  1. Wynagrodzenie za pracę na podstawie umów o pracę, umów zlecenia lub o dzieło.
  2. Dochody z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
  3. Uzyskiwane emerytury i renty .
  4. Dodatki kombatanckie, ryczałt energetyczny i dodatek kompensacyjny.
  5. Zasiłki chorobowe.
  6. Środki bezzwrotnej pomocy zagranicznej.
  7. Alimenty na dzieci (w tym: zaliczkę alimentacyjna oraz świadczenia pieniężne wypłacane w przypadku bezskuteczności egzekucji świadczeń alimentacyjnych).
  8. Stypendia studenckie, sportowe o charakterze socjalnym przyznane uczniom lub studentom.
  9. Diety otrzymywane przez osoby wykonujące czynności związane z pełnieniem obowiązków społecznych i obywatelskich.
  10. Należności pieniężne otrzymywane z tytułu wynajmu pokoi gościnnych osobom przebywającym na wypoczynku oraz należności uzyskane z tytułu wyżywienia tych osób.
  11. Ekwiwalenty pieniężne za deputaty węglowe.
  12. Świadczenia określone w przepisach o wykonywaniu mandatu posła i senatora.
  13. Dochody uzyskiwane z gospodarstwa rolnego.
  14. Dochody uzyskiwane za granicą Rzeczypospolitej Polskiej pomniejszone o zapłacony za granicą podatek dochodowy oraz składki na obowiązkowe ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
  15. Kwoty otrzymywane jako zwrot podatku.
  16. Świadczenia pieniężne otrzymywane przez działaczy opozycji antykomunistycznej oraz osoby represjonowane z powodów politycznych.
  17. Świadczenie rodzicielskie.
  18. Zasiłek macierzyński.

Do dochodu nie wlicza się kwot uzyskanych z : zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami z tytułu urodzenia dziecka, opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego, samotnego wychowywania dziecka, wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej,  kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego, rozpoczęcia roku szkolnego, świadczeń opiekuńczych (zasiłek pielęgnacyjny, świadczenie pielęgnacyjne, specjalny zasiłek opiekuńczy, dodatek opiekuńczy), świadczenia  wychowawczego 500+, jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka, świadczeń pomocy społecznej (zasiłki stałe, celowe, okresowe, pomoc pieniężna na usamodzielnienie oraz kontynuowanie nauki, świadczenia na pokrycie kosztów utrzymania dziecka w rodzinie zastępczej), dodatku mieszkaniowego, energetycznego, dodatku dla sieroty zupełnej, dodatku pielęgnacyjnego, świadczenia uzupełniającego dla osób niezdolnych do samoegzystencji, dodatkowego świadczenia pieniężnego dla emerytów- tzw. trzynastka i czternastka, nieopodatkowanej pomocy rodziny, prac dorywczych.

Dochody podlegające opodatkowaniu pomniejsza się o koszty uzyskania przychodu, należny podatek od osób fizycznych, składki na ubezpieczenie społeczne niezaliczone do kosztów uzyskania przychodu oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Od dochodów odlicza się kwotę alimentów świadczonych na rzecz innych osób.

 

Wymagane dokumenty potwierdzające uzyskiwane dochody:

  1. Zaświadczenie o dochodach z miejsca pracy.
  2. Decyzja lub zaświadczenie o wysokości świadczeń pobieranych z ZUS.
  3. Zaświadczenie o wysokości pobranych stypendiów.
  4. Zaświadczenie o wysokości zwróconego podatku.
  5. W przypadku osób uprawnionych do otrzymywania alimentów: wyrok sądu, ugoda sądowa lub ugoda zawarta przed mediatorem lub inny tytuł wykonawczy dotyczący zasądzonych świadczeń alimentacyjnych, oświadczenie lub zaświadczenie od komornika dotyczący skuteczności ściągania świadczeń alimentacyjnych.
  6. W przypadku osób zobowiązanych do płacenia alimentów na rzecz innych osób: dokument dotyczący zasądzonych świadczeń alimentacyjnych oraz potwierdzenie przelewu lub przekazy pieniężne dokumentujące wysokość zapłaconych alimentów w okresie deklarowanym.

Nabór na wolne stanowisko nr 5/2023

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
 na stanowisko podinspektor w Zespole organizacyjnym i kadr
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 5/2023)

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Paulina Hińcza zam. Kielce.

Pani Paulina Hińcza spełniła wszystkie wymagania niezbędne na stanowisku, którego dotyczył nabór. Kandydatka podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielała zadowalających odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.

 


 

Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
podinspektor w Zespole organizacyjnym i kadr
(nr 5/2023)

 Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 3 oferty.

Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, do następnego etapu zakwalifikowano 1 kandydata.

 


Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor w Zespole organizacyjnym i kadr
(nr 5/2023)

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%

  • Liczba lub wymiar etatu: 1.0
  • Główne obowiązki:
    – prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora i zastępcy dyrektora
    organizowanie spotkań dyrektora i zastępcy dyrektora
    prowadzenie książki korespondencji
    przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
    segregowanie dokumentacji zgodnie z  dekretacją
    odbieranie telefonów i przekierowywanie do pracowników.

Warunki pracy:

narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe
miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20 II piętro, bez windy.
Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • Wymagania konieczne:
    Wykształcenie: co najmniej średnie,
    – minimum 3 letni staż pracy w tym co najmniej 1 rok na stanowisku w sekretariacie jednostki samorządowej,
    – umiejętność obsługi faksu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych,
    obsługa komputera (Word, Excel),
    – obywatelstwo polskie,
    – znajomość zadań statutowych Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach,
    – spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych.
  • Pozostałe wymagania dodatkowe:
    – odporność na stres,
    – zdolność skutecznego radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych,
    – bardzo dobra organizacja pracy,
    – komunikatywność, sumienność oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    – CV i list motywacyjny,
    – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
     kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
    – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej:  PDF lub DOCx ),
    – oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania ze strony internetowej: PDF  lub DOCx ),
    – oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych* ,
    -oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
    oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
    – oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,

*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

Dokumenty należy składać w terminie do dnia  21 września 2023 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w Punkcie Obsługi lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 5/2023 r.) na adres:

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
ul. Paderewskiego 20

25 – 004 Kielce

Dodatkowe informacje:

1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.
2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem
3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.
5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
7)Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.
8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat i parter Punkt Obsługi).
9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

 

22.08.2023 r – 24.08.2023 r. wystąpi przerwa w dostawach ciepłej wody.

O G Ł O S Z E N I E

W związku z planowanymi pracami technologicznymi w źródle ciepła PGE Energia Ciepła S.A. Oddział Elektrociepłownia w Kielcach, Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o. o. informuje, iż w dniach  22.08.2023 r – 24.08.2023 r. wystąpi przerwa w dostawach ciepłej wody użytkowej dla Odbiorców zasilanych z miejskiego systemu ciepłowniczego.

Za wynikłe utrudnienia przepraszamy.

Nabór na wolne stanowisko nr 4/2023

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
 na stanowisko inspektora w Dziale technicznym
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 4/2023)

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany

Pan Grzegorz Kawecki zam. Kielce.

Pan Grzegorz Kawecki spełnił wszystkie wymagania niezbędne na stanowisku, którego dotyczył nabór. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielał zadawalających odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.

 


Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
inspektor w dziale technicznym
(nr 4/2023)

Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęła 1 oferta.
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, kandydat został zakwalifikowany do następnego etapu.

 


Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor w Dziale technicznym
(nr 4/2023)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

Liczba lub wymiar etatu: 1.0

Główne obowiązki:

  • bieżąca kontrola zasobów MZB pod względem zagrożeń bezpieczeństwa ich użytkowania oraz potrzeb remontowych i modernizacyjnych instalacji elektrycznych, odgromowych i teletechnicznych;
  • nadzór i planowanie prac remontowych, modernizacyjnych;
  • przygotowywanie warunków technicznych w zakresie instalacji elektrycznych, odgromowych
    i teletechnicznych;
  • przyjmowanie zgłoszeń o awariach i koordynowanie ich usuwania.

 

Warunki pracy:
narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe

miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20, na terenie gminy Kielce.
Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: co najmniej średnie techniczne branżowe – elektryczne;
  • biegła obsługa komputera (Word, Excel);
  • obywatelstwo polskie;
  • spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych;
  • minimum 5 letni staż pracy.

Pozostałe wymagania dodatkowe:

  • mile widziane świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: Eksploatacji;
  • mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji elektrycznych i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
  • mile widziana znajomość programów do kosztorysowania;
  • umiejętność czytania, analizowania i interpretacji dokumentacji technicznej w tym kosztorysów budowlanych;
  • mile widziana znajomość technologii urządzeń dźwigowych (dźwigów osobowych);
  • mile widziane uprawnienia UDT w zakresie konserwacji dźwigów osobowo – towarowych;
  • prawo jazdy kat B;
  • wiedza na temat zadań i funkcjonowania Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach;
  • znajomość: Ustawy prawo budowlane, Ustawy o własności lokali, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia);
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej mzb.kielce.pl    PDF, DOCx);
  • oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania ze strony internetowej mzb.kielce.pl   PDF, DOCx);
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*;
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*;
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*.

*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

Dokumenty należy składać w terminie do dnia  5 czerwca 2023 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w Punkcie Obsługi lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 4/2023 r.) na adres:

 

Miejski Zarząd Budynków

w Kielcach
ul. Paderewskiego 20

25 – 004 Kielce

Dodatkowe informacje:

  • Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.
  • O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni
  • Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
  • Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.
  • Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  • Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
  • Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.
  • Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat i parter Punkt Obsługi).
  • Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.

 

 

Nabór na wolne stanowisko nr 3/2023

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU 

 na stanowisko inspektora w Dziale technicznym

w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach

(nr 3/2023)

 Informujemy, że nabór na ww. stanowisko nie został rozstrzygnięty.

 


Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor w Dziale technicznym
(nr 3/2023)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%

  • Liczba lub wymiar etatu: 1.0
  • Główne obowiązki:
    – bieżąca kontrola zasobów MZB pod względem zagrożeń bezpieczeństwa ich użytkowania oraz potrzeb remontowych, modernizacyjnych urządzeń dźwigowych, instalacji elektrycznych, odgromowych i teletechnicznych
    nadzór i planowanie prac remontowych, modernizacyjnych
    przygotowywanie warunków technicznych w zakresie urządzeń dźwigowych, instalacji elektrycznych, odgromowych i teletechnicznych
    przyjmowanie zgłoszeń o awariach i koordynowanie ich usuwania.

Warunki pracy:
narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe

miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20, na terenie gminy Kielce.
Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych

  • Wymagania konieczne:

Wykształcenie: co najmniej średnie techniczne
– świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: Dozoru
– świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: Eksploatacji
biegła obsługa komputera (Word, Excel)
– obywatelstwo polskie,
– spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych,
– minimum 5 letni staż pracy

Pozostałe wymagania dodatkowe: 

mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji elektrycznych i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
– mile widziana znajomość programów do kosztorysowania
– umiejętność czytania, analizowania i interpretacji dokumentacji technicznej w tym kosztorysów budowlanych,
prawo jazdy kat B,
mile widziana znajomość technologii urządzeń dźwigowych (dźwigów osobowych)

mile widziane uprawnienia UDT w zakresie konserwacji dźwigów osobowo – towarowych
wiedza na temat zadań i funkcjonowania Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach
– znajomość: Ustawy prawo budowlane, Ustawy o własności lokali, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych.

  • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    – CV i list motywacyjny,
    – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
    – kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
    – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie kwestionariusz (DOC),  (druk do pobrania ze strony internetowej www.mzb.kielce.pl ),
    – oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oświadczenia (DOC)  (PDF)  (druk do pobrania ze strony internetowej www.mzb.kielce.pl),
    – oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
    -oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
    – oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
    – oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,

*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

Dokumenty należy składać w terminie do dnia  31 marca 2023 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w Punkcie Obsługi lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 3/2023 r.) na adres:

Miejski Zarząd Budynków
w Kielcach
ul. Paderewskiego 20

25 – 004 Kielce

Dodatkowe informacje:

1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.
2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem
3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.
5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
7)Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.
8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat i parter Punkt Obsługi).
9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

 

Nabór na wolne stanowisko nr 2/2023

2023-02-24

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko podinspektor w Dziale eksploatacji i rozliczeń
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 2/2023)

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Roksana Bracha zam. Masłów.

Pani Roksana Bracha spełniła wszystkie wymagania niezbędne na stanowisku, którego dotyczył nabór. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielał zadawalających odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.

 


2023-02-24

Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
podinspektor w dziale eksploatacji i rozliczeń
(nr 2/2023)

Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 3 oferty.
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, do następnego etapu zakwalifikowano 1 kandydata.


2023-02-08

Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor w dziale eksploatacji i rozliczeń
(nr 2/2023)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób  w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%

  • Liczba lub wymiar etatu: 1.0
  • Główne obowiązki:
    – obsługa interesantów, obsługa programu czynszowego, prowadzenie rozliczeń kosztów mediów, naliczanie i rozliczanie opłat za lokale, sporządzanie pism.
  • Warunki pracy:
    narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe
    miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20 oraz na terenie gminy Kielce, budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • Wymagania konieczne:

– Wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne
– obywatelstwo polskie,
– spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,
– minimum 5 letni staż pracy
– znajomość programu Microsoft Office (Word, Excel)
– znajomość Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy o ochronie danych osobowych
– znajomość przepisów o rachunkowości,

  • Wymagania dodatkowe:

– umiejętność obsługi programu do rozliczeń SŁON bądź innego programu do rozliczeń mediów
– odporność na stres
zdolność skutecznego radzenia sobie i rozwiązywania konfliktów
– łatwość nawiązywania kontaktów,
– komunikatywność, sumienność oraz umiejętność pracy w zespole,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

– CV i list motywacyjny,
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
  kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej ( kwestionariusz-zatrudnienie (DOCX) (PDF) 
oraz w sekretariacie),
– oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania ze strony internetowej oświadczenia (DOCX) (PDF)
  ) oraz w sekretariacie),
– oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
 oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
*
– oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,

*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

Klauzula informacyjna – rekrutacja

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 20 lutego 2023 r.w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w Punkcie Obsługi lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 2/2023) na adres:

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
ul. Paderewskiego 20

25 – 004 Kielce

Dodatkowe informacje:
1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.
2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem.
3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.
5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
7) Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta, prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.
8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie 
www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat, parter Punkt Obsługi).
9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

 

 

Nabór na wolne stanowisko nr 1/2023

2023-02-24

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU 

na stanowisko księgowy w Dziale finansowo- księgowym
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 1/2023)

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Stępień zam. Domaszowice.

Pani Agnieszka Stępień spełniła wszystkie wymagania niezbędne na stanowisku, którego dotyczył nabór. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielał rzeczowych i wyczerpujących odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.


2023-02-24

Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
księgowy w dziale finansowo – księgowym
(nr 1/2023)

     Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 3 oferty.
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, do następnego etapu zakwalifikowano 3 kandydatów.


2023-02-08

Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
księgowy w dziale finansowo – księgowym
(nr 1/2023)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  wskaźnik zatrudnienia osób  w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%

Liczba lub wymiar etatu: 1.0

Główne obowiązki:

– dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących rachunków bankowych wydatków budżetowych, funduszu socjalnego, wadiów, zabezpieczeń, lokat,
– dekretacja i księgowanie rachunków, not lub faktur zakupu w programie finansowo-księgowym,
– prowadzenie ewidencji wpływających faktur, rachunków, not księgowych.

Warunki pracy:

narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe
miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20, na terenie gminy Kielce.
Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych

Wymagania konieczne:

– Wykształcenie: wyższe lub średnie (preferowane ekonomiczne),
– obywatelstwo polskie,
– spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,
– minimum 5 letni staż pracy w księgowości,
– obsługa programów Microsoft Office (Word, Excel),
– znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług,
– znajomość przepisów Rozporządzenia MF w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.

Wymagania dodatkowe:
– sumienność
– dyspozycyjność
umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

– CV i list motywacyjny,
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
  kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej ( kwestionariusz-zatrudnienie (DOCX) (PDF) 
oraz w sekretariacie),
– oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania ze strony internetowej oświadczenia (DOCX) (PDF)
  ) oraz w sekretariacie),
– oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
 oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
*
– oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,

*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

Klauzula informacyjna – rekrutacja

Dokumenty należy składać w terminie do dnia  20  lutego 2023 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach, w Punkcie Obsługi na parterze lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 1/2023 r.) na adres:

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
ul. Paderewskiego 20

25 – 004 Kielce

Dodatkowe informacje:
1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.
2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem.
3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.
5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
7) Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta, prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.
8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie 
www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat, parter Punkt Obsługi).
9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

Zaproszenie Prezydenta Miasta Kielce

Prezydent Miasta Kielce

Zaprasza

Na uroczyste otwarcie 15 lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja w Kielcach (tzw. Jeziorany), które odbędzie się w dniu 29 grudnia 2022 roku o godz. 10:00.

Jest to zakończenie IV etapu inwestycji, w którym 15 lokali mieszkalnych współfinansowanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego.

Do połowy roku 2024 roku powstanie łącznie 78 lokali mieszkalnych. Obiekty będą zasilane w ciepło i ciepłą wodę z miejskiej sieci ciepłowniczej.

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego Miejskiego Zarządu Budynków.

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego
Miejskiego Zarządu Budynków

 Stosownie do Zarządzenia Prezydenta Miasta Kielce Nr 277/2018 z dnia 17 lipca 2018 r.
w sprawie szczegółowego sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki organizacyjne.

 

lp oznaczenie Nazwa ilość Stan techniczny
1. Wyp/I09/0015 czajnik Tefal  1 przecieka
2. Wyp /I09/0034 Czajnik 1 spalony
3. Wyp /I03/0002 Fotel obrotowy 1 uszkodzona tapicerka
4. Wyp /I03/0039 Fotel obrotowy 1 uszkodzone oparcie brak kółek
5. Wyp/I03/0010 Fotel obrotowy 1 uszkodzona podstawa, brak kółek
6. Wyp/I06/0001 Kalkulator Vector CD 118 1 uszkodzony wyświetlacz
7. Wyp/I07/0004 Telefon stacjonarny Panasonic 1 wybite klawisze, brak słuchawki
8. Wyp/I01/0001 Biurko 1 Wyłamane boki
9. Wyp/I01/0003 nadstawka 1 uszkodzona, niekompletna

 

W przypadku zainteresowania, informację w przedmiotowej sprawie można uzyskać w Miejskim Zarządzie Budynków telefonicznie pod numerem 41 36-76-720 wew.44  do dnia 20.12.2022 r.