Nabór na wolne stanowisko nr 5/2024
2024-11-08
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko Zastępcy Dyrektora
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 5/2024)
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Mateusz Rymarczyk zam. Kielce.
Pan Mateusz Rymarczyk spełnił wszystkie wymagania niezbędne na stanowisku, którego dotyczył nabór. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielał zadawalających odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.
2024-10-11
Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
Zastępcy Dyrektora
(nr 5/2024)
Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 2 oferty.
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, kandydaci zostali zakwalifikowani do następnego etapu.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Zastępca Dyrektora
(nr 5/2024)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
- Liczba lub wymiar etatu: 1.0
- Główne obowiązki:
– nadzór i bieżąca kontrola nad prawidłową realizacją zadań podległych działów:
działu technicznego, działu eksploatacji i rozliczeń,
– nadzór nad procesami realizacji zadań inwestycyjnych,
– nadzór nad realizacją zadań remontowych,
– dbałość o stan techniczny budynków zarządzanych przez MZB, w tym lokali mieszkalnych, użytkowych, a także infrastruktury komunalnej będącej w zarządzie MZB,
– nadzór nad całością prac związanych z eksploatacją budynków będących w zarządzie MZB
– współudział w tworzeniu i nadzór nad wykonaniem planów rzeczowo-finansowych.
- Warunki pracy:
narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe
miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20, na terenie gminy Kielce.Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Wymagania konieczne:
– Wykształcenie: co najmniej wyższe inżynierskie z zakresu budownictwa, architektury, inżynierii środowiska
– obywatelstwo polskie,
– spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,
– brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
– minimum 5 letni staż pracy w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym,
– znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, prawo budowlane, o ochronie praw lokatorów w mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny,
– znajomość rozporządzeń: w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych,
- Wymagania dodatkowe:
– mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
– mile widziane uprawnienia budowlane,
– umiejętność zarządzania zespołem,
– umiejętność analitycznego myślenia,
– umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
– umiejętność szacowania i analizy kosztów zadań
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
– kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej Kwestionariusz osob. (doc) (PDF) oraz w sekretariacie),
– oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania ze strony internetowej Oświadczenia (doc) (PDF) oraz w sekretariacie),
– oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
– oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
– oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
– oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
– oświadczenie kandydata, o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych* w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienie funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi*,
*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 07 października 2024 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 5/2024 r.) na adres:
Miejski Zarząd Budynków
w Kielcach
ul. Paderewskiego 20
25 – 004 Kielce
Dodatkowe informacje:
1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.
2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru (rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną powiadomieni mailem.
3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się
o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.
5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
7) Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta, prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.
8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat oraz w Punkcie Obsługi – parter).
9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,