Nabór na wolne stanowisko nr 6/2020
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko podinspektora w Dziale wspólnot mieszkaniowych i lokali
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 6/2020)
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Beata Garbat zam. Kielce.
Pani Beata Garbat podczas rozmowy kwalifikacyjnej na pytania merytoryczne i ogólne, związane ze stanowiskiem pracy, o które się ubiegała odpowiadał wyczerpująco. Komisja uznała, że wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe predysponują kandydata do objęcia ww. stanowiska.
Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
podinspektora w dziale wspólnot mieszkaniowych i lokali
(nr 6/2020)
Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 3 oferty.
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, do następnego etapu zakwalifikowano 2 kandydatów.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor w dziale wspólnot mieszkaniowych i lokali
(nr 6/2020)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%
- Liczba lub wymiar etatu: 1.0
- Główne obowiązki:
– przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów na lokale użytkowe, garaże, boksy i reklamy,
– prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem lokali użytkowych powierzonych do zarządzania,
– przygotowywanie umów najmu,
– przygotowywanie wniosków do Prezydenta Miasta Kielce, w sprawach najmu lokali, reklam,
– kwalifikacja i rozliczanie remontów lokali użytkowych,
- Warunki pracy:
narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe
miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20, na terenie gminy Kielce, jak również na terenie województwa świętokrzyskiego, budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Wymagania konieczne:
– Wykształcenie: wyższe preferowane z zakresu budownictwa,
– obywatelstwo polskie,
– spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,
– minimum 5 letni staż pracy na podobnym stanowisku.
- Pozostałe wymagania dodatkowe:
– prawo jazdy kat B,
– wiedza na temat zadań i funkcjonowania Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach
– znajomość: Uchwały Nr IX/157/2003 Rady Miejskiej w Kielcach wraz z póź. zm.;
Zarządzenia Nr 166 Prezydenta Miasta Kielce z dnia 24 czerwca 2003 r. ze zm., Kodeksu cywilnego w zakresie najmu i dzierżawy, Ustawy o własności lokali, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy prawo budowlane,
– predyspozycje kandydata: odporność na stres, biegła obsługa komputera, komunikatywność, sumienność oraz umiejętność pracy w zespole,
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– CV i list motywacyjny,
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
– kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej: kwestionariusz-zatrudnienie oraz w sekretariacie),
– oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania ze strony internetowej oświadczenie oraz w sekretariacie),
– oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*,
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
– oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
– oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 2 października 2020 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 6/2020 r.) na adres:
Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
ul. Paderewskiego 20
25 – 004 Kielce
Dodatkowe informacje:
1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.
2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem.
3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.
5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
7)Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta, prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.
8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat).
9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,