Nabór na wolne stanowisko nr 5/2023
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko podinspektor w Zespole organizacyjnym i kadr
w Miejskim Zarządzie Budynków w Kielcach
(nr 5/2023)
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Paulina Hińcza zam. Kielce.
Pani Paulina Hińcza spełniła wszystkie wymagania niezbędne na stanowisku, którego dotyczył nabór. Kandydatka podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielała zadowalających odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na wyżej wymienionym stanowisku.
Informacja o liczbie kandydatów
spełniających wymogi formalne na stanowisko
podinspektor w Zespole organizacyjnym i kadr
(nr 5/2023)
Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 3 oferty.
Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, do następnego etapu zakwalifikowano 1 kandydata.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków
w Kielcach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor w Zespole organizacyjnym i kadr
(nr 5/2023)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób w MZB w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%
- Liczba lub wymiar etatu: 1.0
- Główne obowiązki:
– prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora i zastępcy dyrektora
– organizowanie spotkań dyrektora i zastępcy dyrektora
– prowadzenie książki korespondencji
– przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
– segregowanie dokumentacji zgodnie z dekretacją
– odbieranie telefonów i przekierowywanie do pracowników.
Warunki pracy:
narzędzia pracy: komputer, urządzenia biurowe
miejsce pracy: w siedzibie w Kielcach przy ul. Paderewskiego 20 II piętro, bez windy.
Budynek nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Wymagania konieczne:
– Wykształcenie: co najmniej średnie,
– minimum 3 letni staż pracy w tym co najmniej 1 rok na stanowisku w sekretariacie jednostki samorządowej,
– umiejętność obsługi faksu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych,
– obsługa komputera (Word, Excel),
– obywatelstwo polskie,
– znajomość zadań statutowych Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach,
– spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych. - Pozostałe wymagania dodatkowe:
– odporność na stres,
– zdolność skutecznego radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych,
– bardzo dobra organizacja pracy,
– komunikatywność, sumienność oraz umiejętność pracy w zespole. - Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– CV i list motywacyjny,
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
– kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, ukończone kursy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej: PDF lub DOCx ),
– oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk do pobrania ze strony internetowej: PDF lub DOCx ),
– oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych* ,
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
– oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
– oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
*Wyżej wymienione oświadczenia powinny zawierać klauzulę o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 21 września 2023 r. w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w Punkcie Obsługi lub przesłać pocztą ( decyduje data stempla pocztowego) z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko (nr 5/2023 r.) na adres:
Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
ul. Paderewskiego 20
25 – 004 Kielce
Dodatkowe informacje:
1) Nabór jest prowadzony w dwóch etapach.
2) O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni mailem
3) Przed rozpoczęciem kolejnego etapu postępowania konkursowego kandydaci ubiegający się o zatrudnienie będą proszeni o okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
4) Dokumenty złożone po terminie, niekompletne podlegają odrzuceniu.
5) Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy – zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
7)Kandydatów, którzy w ramach procedury naboru zajmą dalszą pozycję niż piąta prosimy o odbiór osobisty dokumentów po zakończeniu procedury naboru w pok. 302. Dokumentów nieodebranych nie odsyłamy.
8) Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana na stronie www.mzb.kielce.pl w zakładce ogłoszenia oraz w Miejskim Zarządzie Budynków w gablocie (II piętro sekretariat i parter Punkt Obsługi).
9) Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,